onsdag 25 januari 2012

Krångel

Jag börjar bli frustrerad. Under dagen så skulle jag av gammal vana uppdatera ubuntu. Och efter det så går det inte att använda datorn längre. Nu använder jag min lilla resedator igen. Det är ett fruktansvärt irriterande fel. Datorn fungerar i några sekunder och sedan hänger den sig i några sekunder. Och om man kollar i systemmonitorn så visar den på processorkurvor som ser ut som sinusvågor som går från 0 till 100%. Sen är det en konstig process som heter kworker som verkar använda processorn.

Allt är mycket skumt. Jag är mycket frustrerad just nu. Jag hoppas att det löser sig på något mirakulöst sätt på samma sätt som när problemet kom från början...

2 kommentarer:

  1. Just love your article.I do continuously look over your web site for brand spanking new articles.I am recently acting on associate app how to get unlimited premium on spotify without apk thats going awe-inspiring and special because of you ��

    SvaraRadera
  2. Try this new app Titanium TV Apk which is most trending now.

    SvaraRadera